Sunday, February 7, 2010

Kembali Bernyawa

yeaahh akhirnya...setelah sekian lama senyap tanpa apa2 berita..aku masih menghirup oksigen dunia lg..cuma skang ni terlalu bz..byk komitmen skang..ngn sidia lg...ngn anak2 lg..ngn kje lg..aarrrhhh life's so bz..nk tulis blog pn xde masa..apatah lg nk edit pic n nk update..aadduuuiiii gimme some O2 please...ada masa weekend pn nk spend time ngn sidia lak..tp camera kesayangan still xbleh tggl...n mne jer aku pegi my syg fana tu sentiasa akan ada kt sbelah aku,mne bleh tggl beb,sumber inspirasi..hehehe..ermm mcm2 bnda jd sepanjang 2-3 aku xmenulis pape ni..tp kalo nk diceritakan mmg byk sgt...tp ape yg aku igt,kitorg skang dh bz ngn kje,then hari tu g picnic ngn my syg,shopping2 skit,weekend lak jln2 ngn my syg,g crk tmpt yg cntik utk amik gmbr,last week amik gmbr model search heat 3 n smalam lak amik gmbr model search final stage...gmbr2 sunway carnival model search akn aku upload xlme lg..ha,lpe lak nk say thanx sgt2 kt my syg fana for the sweet blanket..hehehe...tdo mlm dh xsejuk lg..huhuhu...ermm nk ikutkn byk bnda lg nk tulis,yela dh lme sgt xmenulis bykla cerita nya tp nk wat cmne aku ni perlupa,so nnt kalo pape yg aku igt nnt aku tulis lg...anyway have a great day..jmpa lg...

0 comments:

Post a Comment