Saturday, February 27, 2010

hujung minggu!!!

huhuhuhu...mcm biase la,hujung minggu la yg plg seronok skit..tp mnggu ni aku n my syg agak bz skit..hehehe...bz ngn crk umh client lg..7hb ni ade engagement kt selama,kitorg pn xbrape sure tmpt tu ktne..hari tu crk punya crk lps kje hari rabu hari tu kalo xsilap xjmpa jmpa gak smpai ke mlm..jln kt ctu punya la seram..last2 kitorg blk jer sbb dh mlm sgt dh...fuuhh letih btol berjalan dlm mnggu ni..merata kitorg jln..smalam dari pagi smpai ke mlm..hari ni nk get ready lg nk berjalan mne lg pn xtau la ...huhuhuhu...smalam mmg mncabar smpai aku nk tergelincir kt queensbay angkara siapa ntah yg tumpahkan air skali ngn ice kt entrance wueensbay tu..huhuhu nasib baik la aku sempat berpaut pada my syg tu,kalo x mmg dh jatuh dh..hehehe..malu tu mmg malu tp wat relax jer..xpndg kiri kanan dh..wahahaha...anyway thanx for save me hunny...huhuhuu...ermmm skang ni sush nk curi2 mse nk tulis blog,tp dont worry aku akn try gak yg terbaik..aku akn try gak share2 ape yg ptut..gmbr2 ker ape ker...insya'allah dlm mse terdekat ni aku akn publish gmbr2 sepanjang aku kt airport hari tu ngn family2 aku mse atok ngn uncle aku nk g menunaikan umrah...ape2 enjoy!!

0 comments:

Post a Comment