Sunday, October 25, 2009

Percubaan Pertama

mcm mana nk mula ni ek..ermm...actually ni la first time dlm hdup aku tulis blog,..sbelum ni asyik tgk blog org lain jer kn,teringin gak nk share kt org lain blog aku lak..ermm actually blog ni more to photography,luahan perasaan,everything la la yg aku rse aku bleh share kt korg smua...suka,duka,happy enjoy...aku bru jer nk serius dlm photography ni n byk lg aku ptut n kne blajar...aku harapkan percubaan pertama ni dptimpak besar dlm hdup aku..dpt expose kt org rmai mnt aku,kish aku n smua la...blog ni aku bg tajuk 'Menanti Bintang Jatuh' sbb aku rse dalam hdup aku ni byk lg yg aku blum capai..byk sgt yang aku impikan tp aku blum dpt dan dh mcm2 bnda jd sepanjang aku menanti bintang jatuh ni,ibu yang aku plg syg skali pn dh dkt setahun da tgglkn aku,adik,abg dan ayah..maybe tu smua dh takdir tuhan,sedih ker ape ker smua aku kne trima gak..tp aku bersyukur sgt aku still ade org yg syg aku especially family aku n my sweet gf yg sentiasa support aku xkira la mse aku sedih ker happy ker n die slalu support ape yg aku impikan dan ape yg aku nk,so maybe tjuk ni yg plg sesuai skali..ape yg aku rse aku bleh share ngn korg insya'allah aku akan share..so aku hrp sgt2 korg smua yg baca blog aku dpt support aku n follow blog ni...insya'allah kalo aku ade mse aku akn slalu update blog ni tak kira la ngn gmbr2 bru hasil dari camera kesayangan aku ker,cerita-cerita aku ker ape-ape jelah..so thanx utk korg smua yg sudi baca..ni ade beberapa gmbr hasil dari camera kesayangan aku,hopefully korg ske..enjoy!!


_MG_4414

ni la 1st gmbr dari kamera kesayangan aku yg aku edit,hopefully korg ske dan kalo sudi comment la

IMG_3884

kalo xsilap my hunny dew nye kje la ni buang bekas air mcd merata-rata...huhuhu (yang jgn mrh yer..hehehe)

1 comments:

pRiNceSSmYra said...

welcome 2 blogging world...
aku org 1st comment n follow...yepee...
aku rse better ko wat blog dgn nuffnang..cm tengku...or ko bole add nuffnang kat blog ko cm aku pnye blog 2..

Post a Comment